Zakładanie hostingu i korzystanie z promocji czyli Hosting jeszcze taniej!

Domena
Następnie musimy zdecydować m.in. czy kupujemy (rejestrujemy) naszą własną domenę czy może podpinamy taką, którą już obecnie posiadamy i chcemy do tego celu wykorzystać.
Informacja: Domenę – czyli łatwy do zapamiętania adres, który możemy wpisać w przeglądarce aby wejść w przyszłości na naszą stronę.
Możemy też – skorzystać z darmowej sub-domeny *.hmcloud.pl – co też w tym przypadku zrobimy.
W polu podajemy swoją własną unikalną nazwę domeny, coś co wymyślimy, generalnie jest nazwa marki lub nazwisko, pseudonim.
Obniżamy cenę – kod rabatowy
Następnie pamiętamy o naszym kodzie promocyjnym zdobytym na stronie oferty. Właśnie TU zgłaszamy jego wykorzystanie.
Cykl płatności
Decydujemy czy będziemy dokonywać płatności za hosting w trybie za rok z góry czy co miesiąc – wybierając analogicznie cykl płatności roczny lub miesięczny.
Informacja: Kolejność kroków może się różnić w zależności od tego czy jesteśmy obecnie zalogowanym do Panelu klientem.
Dane Klienta – konto
W następnym kroku podajemy nasze dane klienta oraz swój aktualny adres e-mail, na który będą przychodzić informacje z hostingu.
Istotne jest aby ten adres mailowy znajdował się poza hostingiem, który aktywujemy czyli był 'zewnętrzny’, w tym celu najlepiej podać swój prywatny adres e-mail np. gmail.
Akceptujemy warunki usługi.
Opłacamy pro-formę i po chwili na nasz adres e-mail przychodzą dane dostępowe do konta hostingowego.
Dane do serwera – aktywnej usługi hostingowej są również dostępne po zalogowaniu się do Panelu Klienta
Nowe promocje
Śledźcie nasz fanpage na facebook, gdzie zawsze informujemy o nowych promocjach na usługi HitMe.
Dodaj komentarz